Hiya

Det har gått lite trögt här måste jag säga, jag har inte hunnit uppdatera listan på flera månader!
Just nu så har jag iallafall tagit emot 1745 sms! Det är en bra början tycker jag. =)
Jag vill bara poängtera att jag personligen inte tjänar någonting på det här, det blir plus minus noll med utgifterna för svarsmeddelandet. Men det är det värt! Jag tycker iallafall att det är roligt att se hur många som orkar ens bry sig om att hjälpa till med projektet.
Länkning uppskattas stort! Självklart länkar jag er som sponsrar också, när ni skriver att ni vill vara med i listan. =)

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

God morgon! :D

2009-11-13 @ 06:16:46
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jag har nu skänkt 10kr! varsegod syster!

2009-12-03 @ 16:29:57
Postat av: David

Vad hände med den här?

2011-04-21 @ 09:17:03
URL: http://aftonbladet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0